Pinky Design Pointer

kenapa tak pernah nak bangge??

muke  je lawa, hotak tak de...
lahir da ckop sempurna,tp..ngade2 nak mengubah kesempurnaan ....
korang nak taw nape aku ckp camni??
adelah satu hamba ALLAH ni...da cntik kejadian ALLAH bg kt dia...tp..
eahhh...mengatal lak nak mengubah...kalau perubahan tu lawa tak pe r...ni makin mcm sengal je aku tgok....
bukan aku jeles...tp..agak2 la kalau nak buat perubahan yg vouge!!!
mcm org kuale je atleast,org dok kuale pon still ayu dimata sbb dia asli bkn fake!!....ape taknya..rambut yg hitam berkilat,dikale gold...kalu kulit putih mcm puteri snow white takpe r jugak....ni sawo matang....aku tak payah nk ceritalah keadaannya,korang pon leh bayangkan kan??hahahah..dah tu..dgn bf dia sekali kale rambut...sama kale lagi....mcm dok overC hahahah...
ape la hebat sgt nk buat mcm tu,harap2 dia akn menghargai apa dia ade..bergaya pon biarlah kena tmpatnya..jgn maen belasah je...
mulot aku mmg lazer,sory...tp ni mulot ade insuran taw..hahahah...
aku bla r dulu...korang...tengs sbb bace post pertama aku ni...
caya lah.....

No comments:

Post a Comment